tirsdag den 5. maj 2009
Videodeling
Så er vi kommet så langt, jeg har lært at se video på Youtube, men jeg synes ikke jeg har fundet den helt perfekte til at dele med andre. Så det lader jeg være med. Nu vil jeg istedet for give mig til at skrive nye labels til alle de nye pladser til tidsskrifter som AW og jeg lavede i går
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar